czwartek, 10 września 2015

Moje Style z motywu "What Wear?"

Hejka! Tu Nacik^^♥ i dziś pokarze wam moje dwa style wymyślone prze ze mnie z motywu "What Wear?" ;) Zapraszam!

PS. Niektóre dodatki nie są z motywu i niestety nie jestem w stanie powiedzieć ile kosztują :c 

 Styl nr. 1


Włosy (All Crepped) - 9 diamonds 
Sukienka (Fancy Laces) - 850 sc
Buty (Lovely Plateaus) - 600 sc
RAZEM : 1450 sc 9 diamonds



Styl nr. 2




Wybaczcie ale przez przypadek nie zauważyłam że założyłam te szare spodenki za 525 sc więc na zdj. pisze wam zła cena :D ale zaraz wam podam wam prawidłową cene :)

Włosy (Homely Braidings) - 700 sc
Sukienka (Creative Choice) - 750 sc
Buty (That Army Style) - 800 sc
Naszyjnik (Exclusive Pendants) - 450 sc
RAZEM : UWAGA 2700 sc

To tyle na dziś ode mnie, pozdrawiam^^ Nacik^^♥ :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz