poniedziałek, 9 listopada 2015

Choco #3

Hejj. To jest kolejna część Choco.

Dawno nic ode mnie nie było, ponieważ nie chciało mi się nic pisać XDD.
Możemy zaczynać >.< Aha, zapomniałabym xDD Sorry, że w poprzednia Choco nie było "Piosenki Tygodnia", zapomniałam o tym :/

Film Tygodnia
Na "Film Tygodnia" wybrałam swój film. Tak dla reklamy XDD. Opowiada on historię dziewczyny, która w domu była traktowana jak służąca. Zapraszam was serdecznie na niego.


Artbook Tygodnia

Bardzo spodobał mi się artbook Natalunia1303. Według mnie ten art jest słodki  =^.^=.
Wydaje mi się, że to nie jest robione własnoręczna XDD. Ale mogę się mylić :P
Ale pomysł za to fajny :D






MovieStar Tygodnia

Na tytuł MS tygodnia  zasługuje lauraroy. Jest bardzo miłą, pomaga w lvl'u i można z nią bardzo fajnie popisać :D








Piosenka Tygodnia

A teraz coś, o czyn zawsze zapominam XDDD. Piosenka Tygodnia! 
Wybrałam ją dla tego, że lubię takie klimaty XDD
Ach... Pamiętam jak w 2OIO roku to był hit :D 











Zauważyłeś literówkę? Napisz do mnie a nie krzycz :*



1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń