poniedziałek, 28 grudnia 2015

Spongebob?! XD

Pewnego pięknego dnia weszłam sobie z nudów na Niemieckie MSP.

Hejj, tu Misaki XDD,ten post jest między innymi o Niemieckim MSP i nowościach xD 


"SZKOŁA"

Kiedy stworzyłam już konto zobaczyłam to:





















A mianowicie Pixi pytającą o naszą szkołę.
Umieszcza się w tym oknie dane dotyczące: Klasy (1-12 ,A-Z), Nazwy szkoły oraz imienia (przezwiska). Według mnie to trochę przesadzone, ale cóż XDD ! Kiedy klikniemy "O.K." , pojawia nam się lista osób z naszej "szkoły" które też grają w MSP. Kto wie, może na Polskim MSP też będzie coś takiego XDD


Spongebob? XD

Kiedy w wyszkuiwarkę znajomych wpiszecie "Nickelodeon" Wyskoczy wam Spongebobe! (i jeszcze jakaś dziewczyna XDD). 





Kiedy zaprosicie go do znajomych otrzymujecie prezenty:


Ten "użytkownik" to coś w rodzaju Pixi Star i Zaca Sky. Nie możemy do niego pisać, tylko wejść na jego profil.




Ok, to tyle z mojej strony T.T












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz