środa, 23 grudnia 2015

Stare MSP vs Nowe MSP

Hejj, tu Misaki :*

W tym poście przeprowadziłam "wywiad"  z Misia Love <3  123 na temat MSP :> Zapraszam :*


Ja - czerwony
Misia - zielony


Hejj, mogę zadać Ci kilka pytań ma temat Starego i Nowego MSP?

Jasne

Które MSP jest (według Ciebie) lepsze dla czego?

Hmm moim zdaniem Stare MSP (tutaj były kratki xD) się długo a nowe wciąż się zmienia, więc można powiedzieć, że bez różnicy wolę oba, mimo protestów większości moviestar

Czy grałaś w czasach Starego MSP? Jeśli tak, to jakie ono było.

Hmm może nie działałam od początku starego MSP, ale pamiętam chat, szkoła, było miło, dużo ludzi tam wchodziło, poznałam tam prawdziwą przyjaźń, ale ukradli mi konto na którym nastąpiła ta ważna chwila. Teraz pozostały wspomnienia bo zamiast szkoły ujawnił się chat dotyczący konkursów/tematów/motywów czy jak to można inaczej nazwać

Patrząc od strony ubrań i animacjii, były lepsze czy gorszę?

W sumie to patrząc od strony starego MSP to były unikaty, ale gdyby nie znikneły ze sklepu nie byłyby unikatami, a co do animacji fajne były takie mordercze XD

Czy mogłabyś wypisać plusy i minusy nowego MSP?

Plusy: ładne ciuchy, fajne tła, konkursy
Minusy: błędy w animacjach, kratki (#), drogie VIP'y. Ale w sumie co jeszcze ale myśle, że wymieniłam dla mnie najgorsze jakby informacje

Czy byli w tedy Hackerzy?

Rzecz biorąc, nie ma czegoś takiego jak Hacker na MSP, to tylko człowiek, dziecko które włamuje się na konta.

Dzięki, to tyle! Post możesz zobaczyć na blogu: paradise-msp.blogspot.com za ok 15 min :)

Dobrze, podzrawiam :>



Jak widzicie, Misia to osoba z którą można się fajnie dogadać :> Zapraszam na jej profil!




Wesołych Świąt kochani ;* !













1 komentarz: