środa, 14 października 2015

Choco #1

Hejj tu Misaki.

Pewnie znacie Banshee? Wiecie pewnie też, że robi serie typu ,,Miodek", ,,Truskawka" itp.:
Ja też postanowiłam zrobić coś takiego XDD Będzie to nosiło tytuł ,,Choco".
Będą tam pojawiać się : filmy tygodnia, artbooki tygodnia itd.
Jeżeli posty tego typu wam się nie spodobają przestanie pisać coś takiego :)


 
 
 
Film tygodnia
 
,,Filmem tygodnia" jest film użydkownika !!!Cara!!!
Podoba  się dlatego, że jest trochę tajemniczy i wciągający. Opowiada on o pewnej dziewczynie o imieniu Louise (jeżeli przekrenciłam imie to przepraszam :D).  Dziewczyna ma pewien problem, jej mama... Zresztą po co będę spoilerować XDD.
Zobaczcie sami!
 
 
 
 
Artbook tygodnia
 
 
Artem tygodnie jest artbook jozin772. Myślę że włożył w to dóżo pracy...
Ja osobiście przyjęłabym do znajomych Yoczooka, GlamPaule i Karolka :P A wy?
 


Moviestar tygodnia

 
Na Moviestar tygodnia wybrałam moją przyjaciółkę. Jest to baaardzo oryginalna osoba XD
Jest miła, pomaga no i ma dziwne pomysły. Zaproście ją do znaj. Koniecznie :*
 
 
Piosenka tygodnia
 
Jak to zobaczyłam musiałam to dodać XDD To jest takie smnutne :< (jeśli tylko zrozumie się o co chodzi)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz