poniedziałek, 26 października 2015

Noc Hackerów - Jak się obronić?

Każdego roku na całym świecie zostaje skradzionych kilka tysięcy kont, nie tylko z MSP...
Z tej strony Misaki. Ten post być może pomoże wam ochronić się przed Nocą Hackerów.

Z nocy z 12 na 13 lutego każdego roku, serwery internetowe  na cały świecie są bardzo osłabione. To pomaga naszym "kochanym" hakerom na kradnięcie kont. Nie tylko z MSP ale i tez np: konta bankowe, konta google, facebook'a itd. "Noc Hackerów" zwana inaczej "Hacker Night" odbywa się w każdym kraju, trzeba być wtedy bardzo ostrożnym. Hackery mogą ukraść nam konto nawet nie pytając o e-mail i hasło ;/

Nigdy nie wiemy, czy trafi akurat na nas. Nigdy nie jesteśmy pewni tego na IOO%, dlatego warto się zabezpieczyć :D
 SPOSOBY NA OBRONĘ:
~ Ubierzcie się w stare lub brzydkie ciuchy, w ten sposób hackerzy się zniechęcą :D(ja tego nie robię,    bo mi się nie chcę XDD)
~ Zmieńcie swoje hasło na jakieś długie i trudne do odgadnięcia (moje kiedyś takie było :/ )
~ Zostawcie pusty status, lub napiszczie w nim coś głupiego xP. Jeśli chcecie możecie usunąć          historię statusów, lub napisać: (...)
~ Ten sposób jest najtrudniejszy, a mianowicie: zostać na MSP od 20:00 do 6:30. To najlepiej Cię      ochroni. Niestety to jest praktycznie nie wykonalne XDD.

Niektórzy mówią, że Noc Hacerów nie istnieje... Ja sama nie wiem, czy to prawda. Ale na wszelki wypadek postanowiłam dodać post na ten temat.

To tyle z mojej strony. Wątek: Uważaj na siebie. Nigdy nie wiesz czy jesteś bezpieczny. Nie chwal się w tym czasie VIP'em, SC (StarCoins) i ubraniami.

(Następnym postem jakim napiszę będzie: Ciekawostki o MSP. Możecie też dawać mi różne tematy na posty. Będą oczywiście wynagradzane prezentami :p) 


Zauważyłeś/łaś literówkę? Najpierw napisz do mnie a nie krzycz xD
Z góry dziękuje ;3



2 komentarze: