piątek, 23 października 2015

Choco #2 + informacja!

Hejj tu Misaki, A to jest kolejne "Choco".

Postanowiłam pisać posty tego typu co 1O dni, ponieważ trochę o tym zapominam (Mam baardzo mało czasu XDD). Zbliża się IOOO wyświetleń, więc ZADAWAJCIE PYTANIA... :D. Na 5 najlepszych pytań odpowiem w poście.


Film Tygodnia

Filmem tygodnia jest ,,1.Hallo my baby." użytkownika 1szymon102.
Opowiada on o jakiś (chyba) potworach XDD (oglądałam tylko pierwszą część XDD). Na pewno jest oz związany z Halloween, więc jeżeli lubisz ten temat, to ten film jest dla ciebie :P.


Artbook Tygodnia

Po raz kolejny jest to artbook jozin722. Tym razem o tytule "Country/Pxngui/Maxi" xDD. Spodobał mi się dlatego, że został wykonany w Painie (rysowany ręcznie)




MovieStar Tygodnia

Na MS tygodnia wybrałam Natę :D. Dlatego, że bardzo pomaga w lvl'u i w ogule jest miła XDD Kto jeszcze nie ma jej w znajomych to niech ją szybko ją zaprosi! XD


Żeby trafić do takiego posta najpierw napis do mnie. Przypominam  o pytaniach na IOOO wyświetleń ;*.


2 komentarze: